loading...
وب سایتی برای تمامی علایق
امررضا سجادی فر بازدید : 3 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

سرم محکم به سنگ زمانه خورد و از قله غرور و خودخواهي آن چنان سقوط کردم که ديگر رو ندارم به چشمان پدر و مادرم نگاه کنم. «رامين» با صدايي بغض  گرفته افزود: ۳ سال قبل تازه از سربازي آمده بودم که با کمک پدرم کار و کسب آبرومندانه اي راه انداختم و روي پاي خودم ايستادم. خانواده ام از تلاش و پشتکارم راضي بودند و تصميم گرفتند برايم آستين بالا بزنند. در حالي که آن ها دختران قوم و آشنا را معرفي مي کردند من به مادرم گفتم با دختري به نام سوسن آشنا شده ام و او را خيلي دوست دارم. پدر و مادرم با خوشحالي تحقيقات خود را درباره دختر مورد علاقه ام آغاز کردند ولي آن ها با اطلاعاتي که در مورد سوسن و خانواده اش به دست آوردند مخالفت شديد خود را با اين ازدواج اعلام کردند.مرد جوان افزود: متاسفانه من که يک دل نه، صد دل عاشق و خاطر خواه شده بودم بدون توجه به نظر و خواسته خانواده ام و تحت تاثير حرف هاي تحريک آميز سوسن، از خانه فرار کردم و همراه دختر مورد علاقه ام به يکي از شهرهاي شمالي کشور رفتيم. ما ۲ روز در خانه يکي از دوستان دوران سربازي ام ميهمان شديم و سپس به شهر خودمان بازگشتيم و به اين ترتيب بود که خانواده ام از ترس آبروي شان بساط مراسم عقدکنان را چيدند و من زندگي مشترک خود را با کسي که از صميم قلب دوستش داشتم آغاز کردم. روزهاي اول خيلي خوب و شيرين گذشت و هر چيزي که همسرم اراده مي کرد برايش فراهم مي ساختم. سوسن دنبال مد و تفريحات متنوع بود و براي هر مجلس و مراسمي لباس هاي گران قيمت مي خريد من هم چون خيلي دوستش داشتم با اين که از نوع لباس پوشيدن و حرکات و رفتارش در بيرون از خانه دلخور بودم چيزي نگفتم و با خودم مي گفتم به مرور زمان و با تولد يک فرزند همه چيز درست خواهد شد. اما افسوس که با تولد دخترمان هم سوسن تغييري نکرد و حتي از چندي قبل متوجه حرکات و رفتار و تلفن هاي مشکوک او شدم. من او را زير نظر گرفتم و به چشم خودم ديدم وقتي سرکار هستم مرد غريبه اي...!در اين لحظه بغض دلتنگي مرد جوان شکست و او که براي پي گيري شکايت خود به پليس مراجعه کرده بود رشته کلامش پاره شد. فرمانده انتظامي شهرستان جوين درباره اين پرونده به خراسان گفت: با اعلام شکايت رامين، ماموران انتظامي سوسن و مرد جواني را به اتهام رابطه نامشروع در منزل مسکوني دستگير کردند. سرهنگ حسين بدري افزود: متهمان اين پرونده با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شده اند. وي تاکيد کرد: مشاوره قبل و بعد از ازدواج مي تواند بسياري از اختلافات و مشکلات را حل کند تا جوانان با آگاهي از مهارت هاي زندگي، انتخاب صحيح و درستي در زمان ازدواج داشته باشند و راه حل منطقي براي اختلافات و مشکلات خود به کار گيرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 1,949
  • کدهای اختصاصی